söndag, juli 19

Redan tillbaka

Nu är jag och lilleman hemma igen. Får se hur länge vi håller oss här denna gången. Har små planer på att åka till min älskling några dagar innan han skall gå av på fri. Får se vad vädret säger.

Det har varit en supermysig helg och det märker jag tydligt på hur fort tiden går. Känns som vi åkte igår kväll.

Trött men nöjd. Lilleman sover och det tänker jag med göra. Har väntat på ett samtal om vår bil vi har till salu. Hoppas han ringer tillbaka imorgon. Det skulle vara SÅ skönt att bli av med den.

1 kommentar:

Anne sa...

Men vad mysigt att kunna hälsa på din man på jobbet!
Bilar är "egentligen bara till bekymmer" tycker jag. Kostar mycket att köra, kostar mycket att ha, ska tvättas och tankas....men jag kan absolut inte vara utan den!
Ha det bäst! Kram