tisdag, juli 14

Konkurs

Det blev inget av våra presentkort. Tydligen har DUKA gått i konkurs igår, hur man nu kan göra det när företaget är sålt fattar jag inte men...
Det blev lite annat fint i några andra butiker.

Var bl a inne på Esprit och hittade en söt klänning. Det var "bara" 30% rea på den. Tog mod till mig och frågade expediten om det skulle bli mer rea på just den klänningen. Ja, det skulle komma om några veckor. MEN hon sänkte den till 50% för mig idag. TACK! Vilken service. Klart jag köpte den då (eller älsklingen gjorde).
Det passar ju bra för jag skall på 30-årsfest på lördag. Då skall jag ha den på mig.

Sen blev det lite smått till lilleman.

Kollade även in ny mindre vagn. Hittade en city mini som verkar kanon. Har kollat utomlands och där kan vi spara upp till 2000kr. Bestämmer vi oss för den blir det att skicka efter.

3 kommentarer:

Anne sa...

Men vad typiskt då!! Gahh sånt där kan man lätt bli galen på. Det borde finnas ett sätt att skydda kunderna ifrån att bli av med sina presentkort och dyl.
Skönt i alla fall att ni hade en bra dag i övrigt.
Kram kram

Lotta sa...

DEt var ju bussigt av expediten.
Du kommer säkert vara jättefin på lördag.

Men har Duka gått i konkurs???
Alla Duka butiker???
Dom hsom har så mycket fint!

Så roligt att köpa vagn.
JAg hade värsta vagnpippin när mina var små. Vet inte hur många jag hann avverka. JAg kan fortfarande gå till barnvagnsavdelningen och drömma mig bort lite. Nu för tiden finns det ju så många tuffa vagnar. Hoppas ni hittar någon ni blir nöjda med.

Kramen<3

Mamma russin sa...

hej gumman..:)

tråkigt med Duka hurru.. och era presentkort..

men roligt att du hittade en fin klänning och fick så hygglig rabatt med..:) nice..

här har vi just kommit hem från en dag på landet hos min pappa..:)

kramkram