fredag, juli 17

Göteborg igen

Så var det dags att köra mot Göteborg igen. Det har blivit några turer dit i sommar.
Denna gången är det för att gå på Annas 30-års fest. Ser fram emot imorgon. Skall bli så kul att träffa alla igen.

Vi sover hos mormor som vanligt. Planen var att sova hos min syster så vi fick lite extra tid ihop men de har bestämt sig för att sova över efter festen. Det passar inte mig när jag har lilleman med.

Har fått låna en resesäng av grannarna för att testa. Fungerar den kanske vi köper den av de. Tycker inte om att han sover hos mig när vi är borta. Tror att det gör det svårt för honom och oss när han skall hem till sin säng igen. Bara en känsla.

Nu blir det frukost, packa, åka.

Trevlig helg!

1 kommentar:

Mamma russin sa...

hej hopp..

hmmm, jag har problem att kommentera hos dig nu..:(

gör ett nytt försök..

önskar en trevlig resa och kör försiktigt..

KRAM