tisdag, juni 30

Vi slappar och njuter

Det är full rulle fast ändå inte.
Det är full rulle på lilleman och jag och stora killen försöker hinna med. Han är ÖVER ALLT och då menar jag det. Ni kan fråga hans mormor. Hon tycker ingen av de tre tidigare barnbarnen har varit i närheten så aktiv och pillig som min lilleman är. Söt som få är han så han kommer undan med en del bus.

Ikväll fick vi nästan en luftballong på taket. Inte riktigt men den landade några hus bort på gräsplan. Tog massor av kort men orkar inte det nu. Kommer senare. Det var häftigt att se den gå ner så nära. Vi var lite nervösa ett tag att den skulle fastna på nåt hustak. Klart att det gick bra till slut. De är ju proffs.
MEN det kunde ju varit lite "kul" om något ovanligt hade hänt men att allt gick bra. Tänk att kanske fått se sin bild i tidningen. Ja, ja. Jag vet att det är sent och nu drömmer jag nog. Sängen kallar och tur är ju det så det blir slut på allt strunt som kommer från mig just nu.

God natt och dröm sött. Det skall jag...

J - Jag älskar dig och längtar till onsdag. Puss min Kung

1 kommentar:

Lotta sa...

Så spännande.
Undrar hur det kändes för dom som satt i korgen, om dom var nervösa?
Ha det fint!
Kramen