söndag, juni 14

Vi är sega

Idag har det varit grått och trist väder men det biter inte på oss. Vi har trottsat vädrets makter och varit en hel del ute ändå.

Vi gick till grusplan och flög drake

Vi åkte in till stan för att köpa paraply till parabolen men de hade stängt. Tog en tur in på coop bygg och köpte lite mer blommor och frön. Jag har precis kommit in från regnet efter att ha planterat det jag köpte. Några frön är till nästa år. Skulle önska de kom upp i år. Jag är alltid så otolig med allt. Vill se de NU! Den som väntar på nåt gott...

1 kommentar:

Anonym sa...

hej hej..:)

skulle ringa dig förut, så jag gick in och skulle kolla ditt nummer.. och sätter mig vid daorn och börjar kolla på nått och glömmer bort det helt.. jag är omöjlig nu..hihi...

men jag provar och ringer nu tror jag..:)
KRAM