onsdag, juni 3

Varför vaknar jag?

Jag vaknar ca 20-30 minuter före klockan ringer varje morgon. Alla sover och huset är tyst. VARFÖR vaknar jag då tidigare? Självklart ligger jag kvar i den mjuka sköna sängen om slumrar så när klockan väl ringer är jag jättetrött. Kan inte få mig till att gå upp då.

I natt har vi i alla fall sovit hela natten alla 3. Lilleman sover fortfarande. Vanligtvis brukar han vakna med mig på morgonen men idag var han extra trött eller så. Storebror har precis gått till skolan så huset är åter tyst och lugnt.

Får se om jag hinner äta frukost själv innan lillkillen vaknar. Det är ingen lyx jag är van vid men när det händer är det en väldigt skön stund som jag njuter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman!!
Hoppas att du får en mysig ensam stund med din frukost.
Det är värt så mycket :-)

Har försökt kommentera här flera ggr men sidan har liksom låst sig för mig, jag hoppas att det går nu :) Läser allt du skriver!!!

KRAMAR!
//Jessica

Mamma Russin sa...

god morgon vännen..

och vakna innan klocka är så surt...
fattar inte varför.. man kanske sover på "spänd" för att försova sig..
jag vet inte.. stressad kanske.. :)

hoppas du fick din frukost i stilla och ro..
kramkram