lördag, juni 13

Uppehåll och grillning

Idag har det inte regnat. Bara varit grått och lite trist. Ganska varmt. Vi har 16 grader här. Får lite lust att sätta mig i min soffa på framsidan och läsa men tiden tillåter inte det idag.

Jag och lillkillen har precis varit och handlat lite mat. Familjen skall över till grannarna och grilla ikväll. Det blir fläskfile, sallad och pepparsås. Pepparsås är favorit till älsklingen så den blir det väldigt ofta när vi har kött. Visserligen är den väldigt god men jag börjar bli lite trött på den. Nu får jag snart 14 dar utan då älsklingen åker på jobb. 

2 kommentarer:

Lotta sa...

Fint att du kan se något positivt med att din älskling åker igen =)
No more pepparsås!
Hoppas ni får en trevlig grillkväll.
Kramen

Robin sa...

Jätteroligt att se filmerna på barnen.
Härligt att se Olivers första steg.Lena