onsdag, juni 24

Nu skall allt funka igen

Nu skall det åter gå att kommentera hos mig. Det har inte gått sedan jag började ändra igår. Typiskt mig att göra något och sedan inte veta vad jag gjorde.

Tyvärr har jag varit dålig hela dagen. Magen är inte helt med mig idag och jag mår illa. Det har inte gått att göra så mycket men det har nog lilleman varit glad för. Han vill gå och hålla handen hela dagarna och det är nästan det enda jag har kunnat förutom att sitta och inte göra nåt. Det har blivit ganska många runder i huset för ute var det för varmt för honom. Vi försökte några gånger men fick gå in ganska snart. Han blev helt röd i ansiktet.

Nu är det sängen och hoppas på att kunna sova bort det dåliga.

2 kommentarer:

Jessica sa...

Men åh, din stackare!
Hoppas att du mår bättre idag.

KRAM!
/Jessica

Frida sa...

Men gumman då hoppas att du är bättre idag igen!
Jga är alldeles solo, ligger & njuuuter med en bra bok.
Krya på dig nu!
Pussar & Kramar<3