onsdag, juni 17

Lite senare kanske

Lilleman somnade men sov inte så länge. Jag hann precis lägga mig på soffan när han började oja sig uppe. Han är inte helt bra men ganska glad ändå. Vi får göra ett nytt försök senare.

Jag har fått plockat lite med både ren och smutsig tvätt. Första dagen när älsklingen åker på jobb är en mellandag. Jag ställer om mig till mitt "andra" liv och det gör jag i lugn och ro. Inga planer annat än fotbollsträning för stora killen i em.

Imorgon bestämmer jag mig för hur jag skall göra på midsommar. Det hänger på hur det blir med min pappa. Åker inte han till landet ser jag ingen vitts med att vi åker dit upp heller. Då gör vi något mys bara jag och barnen.

1 kommentar:

Frida sa...

Så typiskt det är som om att dom har en radar som läser av när man äntligen får 5 minuter över att vila på;D
Hoppas att du får fira midsommar med dom du älskar förutom mannen då.
Puss & Kram
TACK pernilla för att du alltid tar dig tid att lämna några ord inne hor mig<3