onsdag, juni 3

IKEA testbaby

Nu har vi ätit lunch jag och lilleman. Jag hittade remmen till barnstolen så NU tänkte jag, Nu får jag äta i lugn och ro. Det gick ett tag. Han försökte resa sig hela tiden men remmen höll honom kvar, ETT TAG. Suck, han lyckades trassla sig ur den med och vipps står han upp med det största leende han kan. Så glad och nöjd.
- JAG KOM LOSS MAMMA, HAHAHA!
(nu kan han ju inte prata men...)

Så IKEA borde fundera på att anlita honom som testperson för tydligen fungerar inte deras metod.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kan inte låta bli att skratta lite :)
Så frustrerande som mamma att stå brevid och se hur de lyckas med det omöjliga!!
Men jag kan förstå sonens glädje *s*

Hoppas ni haft en bra dag gumman!

KRAM!
//Jessica

mammagladh sa...

Jadu, barn är så himla kluriga. Vår dotter är också fenomenal på att ta sig loss från det mesta.

Vad innebär Leva Livet för dig? Läs mer i min blogg.
http://mammagladh.blogg.se

Mamma Russin sa...

hihi.. "ler"
viken lien buse du har vännen..
kram