torsdag, juni 11

God natt

Nu är jag helt slut. Det har varit några väldigt intensiva dagar denna veckan och jag är trött.

Har fått några reaktioner på ett inlägg som jag inte helt väntade så kraftigt men får ta.
Jag har det bra. Är tacksam och nöjd för det liv jag lever. Ville bara få lite ur mig och hoppas att det kan tas som Läs det - Gå vidare. Lägg inte för mycket vikt i det jag säger.
Alla har vi våra upp och nerdagar. Så även jag.

Tentan gick bra och jag har klarat mig. Får mer svar senare men jag har inget att oroa mig för i alla fall. Skönt. Det är ett kul ämne som behöver tid på sig för att sjunka in och det skall det få denna sommar tänkte jag.

God natt alla. Vi ses imorgon.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej hej..
här går det i 190 km i timmen med.. tycker jag inte får något gjort men ändå fiejar jag hela tiden..pust.. nu har vi kalaset på lördag.. söndag en riktig slappar dag och ska försöka komma ihåg att ringa dig...
nu måste jag i säng, har kommit in i en sådan period så jag kan inte koppla av för stina vaknar snart ändå.. :(
kram vänner

Anonym sa...

Hej!
Jo men så är det ju, och ibland behöver man bara skriva ner det som känns jobbigt så känns det mycket bättre efteråt!

Hoppas ni får en jätte mysig helg.

Kram