torsdag, juni 18

En till bra dag

Jag och killarna har haft en väldigt bra dag. Lilleman är lite snorig men febern är borta i alla fall.
Det har regnat men vi har fått tiden att gå ändå.

Jag har valt att stanna hemma ensam med killarna i midsommar och som det blev och så det är så är jag väldigt nöjd med mitt val. Vi kommer få en mysig midsommar jag och killarna.
Fick ett infall och satte barnen i bilen. Norrköping nästa. Skulle köpa en träningoverall till C. Han skall ju ut med mormor & Hagge i båten nästa vecka och han har dåligt med myskläder.
De hade den dressen jag ville ha till han. Hittade även en vår/vindjacka på rea. Det har inte blivit någon vårjacka i år så det var på tiden.

Sen blev det visst en klänning till mamma med. Gick förbi ett skyltfönster och där var den. En typiskt Pernillaklänning. Satt bra gjorde den med så jag hade inget allternativ. Var tvungen att köpa den.
Sen åt vi middag där. Barnen delade på en pizza och jag valde thaimat. Det är bra där för man kan köpa från olika restauranger och äta ihop. Barnen åt upp hela pizzan. O åt nästan 2 bitar. Mammas lilla matvrak.

På vägen hem kom jag på att vi behövde handla. Tur var så hade jag listan i bakfickan. Det var ganska lugnt på Willys kl 8 på kvällen. Det gick smidigt att handla och barnen var små änglar. Det har de varit hela dagen.



Inga kommentarer: