torsdag, juni 25

Böcker på väg

Att man kan bli så glad över ett mail som talar om att de böcker du beställt nu har skickats och beräknas komma om 1-2 dagar. Jag håller tummarna på 1 dag för då hinner jag få med de på semestern. Tråkig bokmal som jag är. Det mesta är skolböcker men det är lika kul att läsa. Har några jag skall läst igenom innan skolan börjar så jag är förberedd.

Magen har hållt sig lugnare i några timmar nu. Kanske för att jag inget har ätit och det finns inget mer att bli av med. Åt lite middag vid 5 och börjar känna lite magknip. O har precis somnat och får sova en stund. Tänkte åka och handla senare om magen inte blir sämre igen. Håll tummarna för mig.

3 kommentarer:

Mamma russin sa...

hej vännen..:)
men fy så jobbigt och springa på toa.. hoppas du inte kräks för det är ju det värsta som finns.. skulle kuna amputera en arm för att bli immun mot magsjuka!!!

Men du.. kolla högst upp i min blogg, i headern.. ser du inte 5- 6 ikoner, knappar... lösen, min viktminskning, home bla ?? hihi.. jag mailar dig lösen iaf.. :) självklart ska d får läsa vännen... snart ses vi igen.. längtar så.. men bli friska nu.. du kanske har ätit något tokigt..
kramkram

Frida sa...

Att springa på toa hela tiden är ingen hit. Hoppas att du blir bätter snart så du ka njuuuta av det vackra vädret.
Puss & Kram<3

Lotta sa...

Oj så fint du fått det.
Hoppas du fått behålla allt nu och att du kan få fixa alla sysslor i lugn och ro.
Jättefint var det här verkligen.
Kramen