torsdag, maj 21

Stanna hemma-dag idag

Just nu ser det ut som vi bara får stanna hemma idag och inte hitta på för vilda saker. Stora killen har fortfarande feber. Får se hur dagen artar sig. Det var meningen att vi skulle vara med och grilla med grannarna nu när jag inte skall åka till pappa. Det blir nog inget heller. Det kommer flera andra barn och det är dumt att smitta de.

Tvättmaskinen är inkopplad så här skall bli tvättat så det sprutar. Har MYCKET tvätt då jag inte haft maskin på över 14 dar. Ganska skönt att solen inte skiner då.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jösses,kan bara tänka mig hur mycket tvätt det blir på 14 dagar.Tycker det svämmar över på bara några dagar annars!

Hoppas att ni får en bra dag trots sjuklingarna.

KRAM!
//Jessica

Mamma Russin sa...

hej gumman..
usch för febern.. :( ine roligt, ni får ha en mysig filmdag och springa emellan och hänga tvätt då..:)

här har det varit grått och trist men nu kommer nog solen fram.. passar bra för jag tvättar jag med.. :) då kan man hänga ut på balkongen, finns inget bättre än luft torkad tvätt..:)

KRAM

Frida sa...

Ja du tvätthögarna växer så fort att man kanappt hinner med fastän att man har tvättmaskin hihi..
Hoppas att han kryar på sig under dagen.
Varma kramar<3