onsdag, maj 20

Shopping, Max mm

Det blev en tur till Norrköping med grannarna. Det var visst jag som handlade mest idag som "bara" skulle följa med. Det var saker vi skulle köpa så det är ok ändå.

Nytt spjälskydd till lilleman
Nya skor till båda killarna. Dessa fick C.

Det blev även 2 T-shirts till C, badbyor till C, strumpor till lilleman, trosor till mamma.

Lillkillen sover (fortfarande i sin säng :) ) Stora killen ser lite på TV innan han med skall i säng. När han är lagd skall jag försöka att göra det samma själv. Ingen ide att börja på nåt hemma när klockan är så mycket.





2 kommentarer:

Frida sa...

Haha det bruar vara så, när man väls ka köpa ngnt så hittar men inget & när man baar ska titta & inte köpa hittar man massor...
Vad skönt att ha en höndig man i köket, min bror är en riktig duktig kock & ibland önskar jag att min man oxå var det..
Ha nu en skön natt & hoppas att lilleman soverr skönt i sin säng med det fian spjälskyddet...
Puss & Gonatt<3

Lotta sa...

Så bra att du for iaf.
Spjälskyddet var ju jättetufft och fint.
Coola Vans oxå till C.
Å du fick lite trosor, det var ju tur för dig =)
Kram