onsdag, maj 6

Renovering i full gång. Dag 1

Så var dag nr 2 i skolan avklarad. Kors så slut man blir bara av att sitta på rumpan hela dagen och lyssna och lyssna. Helt färdig nu. Pust, suck. Så nu har jag vilat klart. Ingen rast ingen ro här inte. Inte nog med att skolan börjat igen så har vi startat en storrenovering av bad och tvättstuga i källaren.

Så tack söta Lotta för utmaningen. Som du ser nedan är det inte helt läga att fotografera mitt hem just nu men jag lovar att jag skall göra det så fort ordningen är återställd. Hoppas du har tålamod.
Nedan kan ni se lite hur renoveringen går.





Ja, jag vet. Det ser inte ut men det kommer bli fint. Lovar att visa när det blir klart.

3 kommentarer:

Mamma Russin sa...

oh jisses vilken röra.. :) men jag tror dig att det kommer bli fin, ser fram emot att se det färdiga resultatet sedan..:)
kram

Frida sa...

I know hur det är!!!
Kommer att bli superfint när allt är klart, & såååå skönt för er att få fräscha rum att vara i när ni gör allt tvättbart ;D
Kraaaaaam<3
Tack för dina röster, jag har röstat på dig på alla datorer som kommer i min väg ;P

Lotta sa...

Ja det blir säkert fint!
Vilket tålamod du har.
Jag avskyr att bo medans det renoveras.
Men vad roligt att få göra om och få lite nytt!
Lyckans dig!
Kram