torsdag, maj 21

Nu händer det saker

O sov i vagnen ute. Det var helt underbart väder i em, kväll så jag passade på att rensa lite i rabetten. Sen fick jag ett ryck och började riva upp trappan av sten vi har brevid huset. Vill ta bort stegen och lägga de som en lätt backe i stället. Tror det blir bättre för O i sommar när han tultar runt. Mitt i allt vaknar lilleman och vill vara med. Han var lite yrvaken först och det var bara bra för då fick jag gjort färdigt för idag (nästan som alltid med små).

När han vaknade till ordentligt gav han sig iväg på egen hand (och knä, kryper bara). Han hittade en liten plastbil sak hos grannen och skulle absolut prova den. Det var ju inga som helst problem för honom. Upp och sitta - sen iväg. Kors så han åkte. Blev riktigt impad. Filmade lite med mobilen:

2 kommentarer:

Lotta sa...

Tack för komplimangen.
Lite nöjd han såg ut då!
Kram

Mamma Russin sa...

hej hopp..
usch ja, här regnar det som bara den.. men, jag har ändå varit duktig och gett mig ut i det blöta och gått..:)

så söt han är med sin bil..:) duktig han är med balansen.. mycket stadigare än stina..

kram