fredag, maj 15

Mammor = mer lyhörda, eller?

Jag skrev ju innan att han bara vaknade kort kort en gång i natt.
När min älskling kom ner med lilleman var han så stolt för att han hade sovit HELA natten.
-Ja, sa jag, och bara vaknat till några minuter. Fick ett stort frågande uttryck till svar.
-Vad menar du? frågade älsklingen.
-Han gnydde lite strax före 5 men bara i få minuter, svarade jag.
-Gjorde han det? Det hörde inte jag, svarade älsklingen.
Det är ju bra på så vis att om han nu var vaken när han gnydde så har han tydligen somnat om av sig själv igen. Det lovar riktigt riktigt gott för framtiden.
Mamma är så STOLT över min lilla kille.

3 kommentarer:

Frida sa...

Sååååååå Duktig han är, & för att inte tala om dig!!
Hoppas att du mår bra & att allt arbete fortskrider som det ska för er med renoveringen.....
Ha nu en lovely fredag...
Massor av pussar & kramar<3

Lotta sa...

Ja du.
Tror min man skulle sova sig igenom ett jordskalv.
Medans jag vaknar när någon av barnen bara hostar lite i sina rum.
Varför?
Kram och ha en skön fredagskväll

Frida sa...

Pussar & Kramar hoppas att du haft en fin dag med din familj. Håller mina tummar för att natten blir bra för er<3