söndag, maj 31

Förkylda???

Har varit lite snorig och nyst en del de sista dagarna men inte vetat om det berott på förkylning eller allergi. Idag tror jag mer på förkylning för det är inte lika vattnigt längre. Tung i huvudet och ont i ansiktet. Förkylningssymptom.
Lilleman har sovit från 20.30-06.50. Det är en helt otrolig lyx. Tar det som den bästa morsdagspresenten (den enda blir det nog med).
Sen blev det aktion i morse. Jag hade tagit med ett stort glas dricka upp igår när jag la mig men inte druckit av det. Tyvärr hittade lilleman det under sängen och skulle "smaka". Fick hela över sig, mattan och inte minst min biblioteksbok. Nu blir jag kanske en bok rikare. Får se vad de säger. Någon som vet?

Tanken idag var att vi skulle åka inte till Djulöstranden för det skall visst vara Djulödagen där idag. Får se om ett tag hur vi mår. Lilleman är snorig och hostig med.

Idag är det sommar igen. Härligt.

1 kommentar:

Mamma Russin sa...

den morsdags presenten skulle jag bli överlyckligt om jag kunde få av Stina..;)

kramkram