tisdag, april 21

Oj oj oj så jag har klantat till det

Jag börjar visserligen att bli äldre men än är jag inte så gammal tycker jag själv. Vet inte hur jag skall förklara det att jag är så otroligt klantig, klumpig och inte minst glömsk.

Har hela tiden sagt till C att på onsdag har du lov. DÅ skall vi vara tillsammans hela dan. Bla bla bla. Nu är det tisdag kväll och jag kollade i hans kontaktbok en sista gång. Måste varit nåt undermedvetet som drog mig till att göra det. Nu är det så att han inte alls har lov imorgon utan det har han den 22 MAJ.

Det gäller att vara noga noga noga när man skriver in saker i kalender. Jag går ju helt efter den. Står det där gör vi det, står det inte där så missar vi det som regel.
Idag har vi ju firat lillebror så då fick han vara uppe lääännngggeee för han har ju lov imorgon. Suck. Hur skall jag lösa detta. Tror det får bli en liten liten sovmorgon på honom och snabbt till skolan så blir det nog bra. Hade ju lovat att åka till favoritbutiken onoff med men det kan vi fortfarande göra efter skolan bara.

Nu måste även jag lägga mig så jag orkar med morgondagen. Det finns risk för protester mm. Det får jag bara ta eftersom det är jag som orsakat det. Då kan det vara bra att ha sovit lite inför kampen.

1 kommentar:

Lotta sa...

Ja Gud så tokigt det kan bli.
Det är ju så mycket vi har i våra huvuden.
Nån gång måste det tilta till.
Tur att du tittade i almanackan iaf.
Kram och ha en bra dag!