torsdag, april 9

Kan man sova så mycket?

Det var riktigt skönt att komma hem men det har varit stort - på sovkontot och det tog jag igen idag med råge. Gick ju upp vid 9 med C sen blev det lite småplock. Kl 13 sov jag igen och vaknade först kl.18.30. Helt otorligt. Har inte sovit så länge sedan O föddes. Så skönt. Hade jag inte sett vad klockan var hade jag lätt kunnat sova vidare.  Nu är klockan 22:50 och lillkillen har precis somnat med vissa svårigheter. Jag börjar bli trött igen och tvivlar inte på att jag kan sova i natt igen. 

Min älskling har monterat våra nya utemöbler. Det blev så fint. Ser fram emot att inviga de imorgon. Det gamla bordet får bli ett planteringsbord till mig. Nu skall här blomma på tomten. Ett helt nytt intresse jag fått sedan vi köpte vårt sista hus. Visserligen påtvingat av min älskling men jag tycker det är kul nu och fortsätter frivilligt.

Nu skall jag mysa lite med min älskling innan vi lägger oss. 

1 kommentar:

Mamma Russin sa...

hej ...
det låter som en fin fin dag.. vad kul med nya ute möbler..:) kramkram