onsdag, april 29

Flyg men kom fort tillbaka

Suck. Nu har jag skrivit färdigt lappen som skall hänga runt halsen på min stora kille imorgon när han åter skall ut och flyga ensam till sin pappa. Som tur är tycker han det är kul att flyga själv. Säger att han får allt han vill då. Gullunge. Mammas hjärta står stilla från det att jag lämnar honom till flygplatspersonalen tills hans pappa eller han själv ringer och säger att han är framme. Nu är det i alla fint väder ute.
Det har blivit en del resor på honom redan fast han snart bara är 8 år. Min stora duktiga kille. Hoppas nu mer än vanligt att resan går smidigt. Han hostar och har feber. Inget kul att skicka iväg honom då. Var det bara upp till mig skulle jag hålla honom hårt kvar hos mig.
Suck nu får jag sluta skriva. Drar ihop sig i bröstet och jag måste lägga mig så jag är pigg imorgon.

2 kommentarer:

Lotta sa...

Ja det är stort.
Att flyga själv.
Men de blir väl väl omhändertagna av flygvärdinnor?
Kram och ha en fin dag!

Mamma Russin sa...

hallå..
åh flyger han själv?? det gjorde mitt ex son med, till malmö flög han.. men de blir väl omhändertagna av flygvärdinnan.. men jag skulle ändå tycka att det skulle vara lite läskigt..:) vart bor hans pappa??
hoppas killen kryar på sig bara.. kramkram