söndag, april 12

Det blev ändrade planer i sista minut

I sista stund ångrade vi oss och dukade upp inne. Det blir fort kallt på kvällarna vare sig man vill eller inte. Maten smakade i alla fall väldigt gott. Allt för gott för jag åt mer än behövligt. Tiden rusar iväg. Kändes som vi precis kom över till grannarna när barnen började bli trötta och ville lägga sig. Tittade på klockan och den var visst efter halv 10. Inte konstigt de var trötta. Lillkillen sover redan och J läser för stora killen. Han vill inte helt lägga sig ännu.

Måste bara visa mitt "nya" andra vardagsrum. Har försökt mig på ett blomsterarrangemang idag. Blev faktiskt väldigt nöjd själv. Det syns nog dåligt på bilden.

3 kommentarer:

Mamma Russin sa...

gud så fint... nu blev jag lite avis..:)


vi har inte sol här heller idag.. men det gör inget för vi ska vara inne iaf nu när stina har feber.. :)

kram

Unknown sa...

blev jättefin syrran

Lotta sa...

Men du vilka snygga rottingmöbler.
Precis så där vill jag ha, men vår altan är så j-la ful så det känns så fel att ha fina möbler.
Vill ha en ny altan!
Kram