tisdag, april 14

Bad och städ

Mina killar är i simhallen och jag är ensam hemma. Skall skruva upp volymen ordentligt och ta en snabb röj här hemma. Inte ofta jag kan ha hög dunka dunka men nu...
Målningen har fått vänta för att det skall bli så tort som möjligt, men målas skall det idag. Det har jag bara bestämt. Väder eller ej (styr jag ju inte över men kan ju önska). Solen har gömts sig lite igen men det är ok för tillfället. Du är förlåten.

Vi renoverar ju våra bad och har då bytt tvättställ och toastolar. Bara för att slippa slänga har min älskling satt anonns på blocket. Trodde aldrig vi skulle få svar. Det har varit fler som ringt på de än på våra bilar. Helt otroligt.

Nu blir det Kate Perry i högtalarna och trasa i händerna.

CU

2 kommentarer:

Frida sa...

Härligt med hög msi i öronen då blir städningen så mycket lättare...
Kramar<3

Lotta sa...

You go girl!
Jaga bort de små dammråttorna.
Kram