fredag, mars 20

Ut en tur

Nu är älslingen hemma igen. Fick de besked vi ville så nu är det "bara" att sätta igång. Kan i alla fall gå vidare med planeringen av renoveringen även om vi inte startar den direkt.
Nu är det min tur att åka en tur. Måste till bibblan och lämna lite böcker. Sen skall jag förbi skolan och lämna papper. Bra när man kan göra flera saker på en gång.

En sak slog mig. Det är ju fredag idag. Det känns inte så säkert för att barnen är sjuka och hela familjen bara går hemma och skrotar.

4 kommentarer:

Mamma Russin sa...

förstår att det inte känns som fredag hos er.. med sjuka barn o ch så..:(
du skrev att ni bodde 1 mil utanför katrineholm, är det mot örebro eller bortåt?

hoppas ni får lite fredags mys iaf..:)
kram

Mamma Russin sa...

hallå..
åhh, vad fint med väggord.. kan man få se ett foto..:) kram

Anonym sa...

Hej, tycker din blogg är intressant och bra skriven, och bilderna är jättebra dom också!! :) Har nyss börjat följa din blogg via Bloglovin', hoppas du kikar in på min blogg med någon gång, skulle betyda mycket om du skulle följa på min blogg med!! Ha det bra, Leonard :)

Anonym sa...

Kikar förbi med en härlig kram och önskar dig en jätte trevlig helg!

kramis!!!