onsdag, mars 25

Storsimmaren

Lillkillen var så otroligt duktig idag. Har ju inte sett han i vattnet på ett tag. Han har gjort stora framsteg. Nu sitter han själv på kanten, jag tar ett steg tillbaka så hoppar han i själv. Kommer helt under vattnet och sen upp med ett stort leende. Helt obesvärad.
Jag kunde simma flera längder i lilla bassängen där han höll sig fast runt min hals på ryggen. Häftigt.

Det tog lite längre tid innan han somnade idag. Klagar inte för 35 min är ju inte länge egentligen men mot de normala 15-20 min är det lite längre.

Imorgon skall vi gå med C och prova barnkören. Tror det kan vara nåt för honom. Hoppas det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Skoj att du kikade förbi!

Ska bli kul att få träffa alla mammor i juli :-)

Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kram

Anonym sa...

Kul att du också ska gå på mammablogg galan:) Så kul vi ska ha :D