fredag, mars 20

Sov läääääääännnnnnnnnggggggggggeeeeeeeeee

Dagen blev genast mycket kortare för idag gick jag upp halv tolv.
Mina tre killar var självklart redan upp. Älsklingen åkte till stan direkt på ett ärende angående renoveringen. Hoppas han får de svar han vill annars får vi tänka om.

Jag fick i mig en sen frukost/lunch medans O lekte på golvet med en burk han jagade så glatt. Sen var han helt slut och tog mammas plats i sängen. Nu sover han så gott.
Han har haft en jobbig natt men är glad ändå. Hoppas förkylningen inte blir värre. C är fortfarande hemma från skolan. Tyckte han skulle ta det lugnt en dag till för att vara på den säkra sidan. Han är lite snorig men annars mycket bättre.

Får se vad vi hittar på här hemma idag. Solen har tagit en vilodag den med. Gottar sig uppe bakom de grå molnen.

2 kommentarer:

Stina sa...

Hej du vännen!
Jaa...det är bara att klampa in när du vill.;-) Bara kul!

Hoppas att alla blir friska snart.
Kram Stina

Mamma Russin sa...

hallå..
inte ska du känna dig som fröken duktig..hihi.. jag blir så glad för alla tips och ideer man kan få..
jag har inte haft några återfall allt innan.. utan det först kom igår efter mitt "bajskalas".. magen var i uppror och rostebröd var det enda jag kund tänka mig äta.. tror du det inte var bra då ?? såg nu att du var hälsoutvecklare, perfekt, hihi..
men det är väl bara att kämpa på och "börja" om från början va??

hur är det med dina pojkar nu då??

kramkram