onsdag, mars 18

Sen kväll

Det har varit ytterligare en underbar dag. Har inte gjort lika mycket idag men ibland behöver man ta det lite lugnt med.
Imorgon skall jag till företaget där jag gjorde mitt senaste projekt och redovisa det. Så ikväll har jag suttit och filat på min rapport. Kan sitta hur länge som helst. Hittar alltid nåt jag kan förbättra. Nu får den anses helt klar.
Älsklingen har satt grind i trappan till övervåningen. Lillkillen har börjat klättre där så det får vi stoppa så det inte händer nån olycka.
C är fortsatt sjuk. Hade några märkliga prickar på hakan. Hoppas det bara är för att han har skrapat sig eller så. Får se hur han ser ut imorgon. O verkar ha början till en ny förkylning. Håller tummarna för att han slipper. Det blir så jobbigt för honom när den lilla lilla näsan blir täppt.
Strax för sängen. En ny dag väntar på oss.

God natt alla och dröm sött

Inga kommentarer: