söndag, mars 22

Röj i skåpen

När vi nu måste  hålla oss inne kan vi få gjort nån nytta hemma. Jag och J har röjt ut några hyllor i skafferit som bara har blivit inkastat på. Nu skall det bli ordning på sakerna i köket. Älsklingen får bestämma var sakerna skall vara. Jag är inte lika noga som han och kan anpassa mig hur det än ser ut. Hittar ändå. 

Det var bra att jag la ut bilden på vårt vardagsrum för nu blev det fart på sakerna. Sladden till takkronan har hängt så ganska länge men nu blir den satt fast. Skall kanske börja lägga ut bilder på sånt jag vill ha fixat. Vad tror ni? 

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Tänkte bara fråga, vad anser du om IPRED-lagen och fildelning? Jag skrev ett inlägg om det på min blogg nyss, och är intresserad av vad folk tycker. Skulle bli glad över ett svar! :)
Ha det bra så länge,
Leonard