tisdag, mars 10

Rapport klarhet

Det var första dagen på denna kurs som jag kände att jag fick något ut av att vara där igen. Vi gick igenom rapportskrivning och då hade jag fördelen av att ha gjort min rapport och hade den med mig. Jag kunde sitta och granska den samtidigt som hon förklarade om alla delar av en rapport. Toppen. Fick masssa ideer om saker jag kan förbättra samt förändra.
Nu är jag hemma igen från skolan. Ligger på soffan med datorn och en enorm huvudvärk. Har mycket som rör sig i huvudet för tillfället så jag har svårt att koppla av. Nästa vecka är jag mammaledig igen. Får ta igen mig lite då.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det skönt när man kan bocka av ett projekt??!

Hoppas din huvudvärk har släppt nu!

Kramis!

Anonym sa...

Hej!!
Nu finns det inte många biljetter kvar till Mammablogg Galan!! Kul!

Det innebär även att röstningarna inför de olika Awarden kommer att dra igång! Så har du ännu inte kikat in på Mammablogg Galans hemsida, rek jag att Du gör det inom kort, och kollar så att din blogg presenteras under det namn som du själv önskar.

För så snart som röstningarna kommer igång har vi inga möjligheter att ändra på namnet.

Pga utrymmesbrist, kommer själva röstningen inte gå av stapeln inne på Mammablogg Galans hemsida, utan inne på min blogg. Redan nu har vi skapat en sida där inne som heter Vem är Norges & Sveriges bästa Mammabloggare?

Ska bli spännande att se vilka de lyckliga vinnarna är!

Inom de närmaste dagarna kommer vi att kunna presentera de sista priserna!Vi sitter i slutförhandlingar med en hel del nya samarbetspartners!

Vi ses den 4 juli 2009!

Kram

Annika

Anonym sa...

Tänkte bara säga att just nu så sitter jag i vardagsrummet, tittar ut OCh vad ser jag då?!?! TVÄTTEN! Den hänger kvar! Oooups glömde den TROTS påminnelsen! Hahaha ja ja nu får den en extra sköljning iaf.

Ha en bra dag!

Kram
Annica

Anonym sa...

ja det ska bli superskoj! då ses vi där =) hihi. kommer bli riktigt trevligt.

tack för tipset. var ju ursött! :D ska kolla på det på en gång då jag tar mig iväg till stan! aldrig sett en sån där förut. va bara så sött =)