måndag, mars 9

Pluggat och åter pluggat



Idag har jag bara suttit med mina böcker, papper, dator och bara tänkt skola. Det har varit hårt men samtidigt väldigt kul och givande.
J åkte till IKEA med O och bytte handfatet som det var fel. C kom hem från skolan och var seg så det blev en del TV på han.
Nu kommer J ner. Han somnade visst när han la O för ett par timmar sedan.
Vi var över hos grannarna och kikade på deras under som kom 5 veckor för tidigt. Hon ser ut som en liten docka. Hon var väldigt söt men hon sov hela tiden vi var där. C tyckte inte alls det var kul. Han ville att hon skulle vakna. Han satt och pussade på henne och klappade henne. Han älskar små barn. Det ser man bara när det gäller hans egen lillebror. Visserligen kan det blir lite hårt ibland men det är otroligt mycket kärlek med.


En hemsk syn föll på min näthinna när jag satte mig i soffan med O en stund tidigare ikväll. En GIGANTISK spindel satt på min gardin! J fångade den i en burk och jag på bild.

J var tvungen att gå över till grannarna för att visa. Han blev helt ställd. Finns det så stora här??? Sen fanns den inte mer...

Inga kommentarer: