onsdag, mars 11

Jag slappar. J jobbar

Nu är texten tillbaka som den skall. Fattar inte vad som hände förut.
Jag har slappat med datorn i soffan framför TVn. Helt slut nu när jag är vaken 3-5 gånger med O varje natt och samtidigt skall vara pigg och allert i skolan hela dagarna. Sista dagen i skolan imorgon. Sen blir det 7 lugnare veckor innan jag skall tillbaka. Både trist och skönt. Kommer nog inte ha problem med att få tiden att gå.

J har jobbar på gästtoan efter att O somnade. Nu är det nästan klart. J sätter just nu på dörrarna på skåpen. Lägger ut bild när allt är på plats.
Får se vad nästa projekt blir. Skulle behöva ta tag i källaren. J kanske redan har andra planer. Får stämma av med honom senare. Tar det när toan är helt klar. Vill ju inte distrahera honom...

5 kommentarer:

Anne sa...

hej... Ja det ska bli kul :) Jag ska egentligen oxå gå själv, känner ingen där o de e lite pirrigt. Vet typ 1 där o de e bara via bloggen men har aldrig träffat.. få se hur det går, hatar sånt där man inte känner nån. Dom stora bloggarna känner ju varandra, men jag e inte stor :-/

Anne sa...

Vill duha mer besökare till din blogg? Det funkar. Jag trodde inte att det gjorde det men det gör det. Klicka på den här länken o se själv :) ses på galan :P
www.viraltrafik.se/?lyckligmamma85

Anonym sa...

Hallojs!! ja världen är bra liten... flyttade hit för kärlekens skull och här blev jag kvar. Men jag stormtrivs här.
En av mina vänner skall gå med så man känner i alla fall en person som kommer. Men skall bli kul med nått lite anorlunda mitt i vardagen :-)

Anonym sa...

Hej!
Roligt att du oxå har en Oluver =)
Ska bli jätte kul att få träffa alla på mammagalan!! Många man inte skulle få träffa om man inte hade haft en blogg ;-). Ska bli kul!!

Mamma Russin sa...

hejsan..:) såg att du skulle på mamma galan du med..:) kul.. jag ska också dit.. och så har jag ockås en 08... en stina.. :)

såg att du har väderkart över katrineholm! bor du där? isåfall är vi nästan "grannar" för jag bor i örebro.. :)

ha det gott så se vi på galan.. lägger till dig på bloglovin så jag inte missar nått inlägg av dig.. :) kram