torsdag, mars 5

Går på ren vilja



God morgon!


Eller är det det?


Om någon hade sagt till mig för några år sedan att jag skulle få sova mellan 4-6 timmar per natt och samtidigt studera, städa, tvätta, handla, ta hand om barnen och allt som hör vardag och familj till skulle jag bara skratta och tycka att hon/han var helt galen. Inte skulle det kunna fungera.
Nu är den vardagen min. Så det kan bli. O har blivit 10 mån och jag har inte fått sova sedan dess känns det som. Aldrig mer än 4 timmar sammanhängande. Nu med skolan så fungerar det inte så bra. Nu skall jag bara gå nästa vecka med sen har jag pause i studierna i 7 veckor till. När skolstart nr2 börjar hoppas jag vara tillbaka fullt med massor av energi.
I natt blev det få få få timmar. O har blivit förkyld och täppt i näsan. Stackaren har svårt att sova när han inte kan andas med näsan. Sen är det omöjligt att snutta som han så gärna vill på natten.
Sista dagen i skolan denna veckan. Bara att bita ihop och hoppas på att jag inte somnar under lektionen.

Inga kommentarer: