torsdag, mars 19

Envetna förkylning

Båda killarna är nu förkylda. Kan vi snart inte slippa denna envetna basill? Skall kanske inte klaga för de har inte varit så mycket sjuka nån av de men om jag fick önska skulle vi slippa det helt. Hade velat vara ute med de idag när det är så fint väder. Får nöja mig med att se solen skina in genom fönstrena.
Har varit och lämnat min rapport på det projektet jag gjorde i skolan. Det var kul att vara där och höra allt de har satt igång med sedan sist. Får sån lust att vara klar med skolan så jag med kan ut och jobba med liknande saker.
J skall göra klart det sista på gästtoan idag. Det blir skönt när det är färdigt. Det märks när man innan hade tre toaletter att gå på till att bara ha en vi skall dela på. Stor skillnad.
Tror älsklingen har fått lite blodad renoveringstand efter detta. Han har i alla fall börjat undersöka inför nästa projekt.

Inga kommentarer: